2009-11-16

Äntligen tillbaka till vardagen igen.

Ingen som är sjuk idag. Så då blir det som vanligt igen. Äntligen. Idag så åker jag med Theodor till Kyrkans Hus för att gå på Vuxen & Barn, där kan han leka av sig med de andra barnen och jag får träffa mammorna och prata av mig lite. Annars under veckan så har jag akupunktur imorgon och på fredag inbokat, behövs nu när jag inte fått någon behandling på 2 veckor. På fredag ska David vara pappaledig som planerat. Han skulle varit det på fredagar hela november, nu blir det första gången. Först var han hemma på onsdagen för att jag skulle till läkaren för mina konstiga symtom, och sen veckan efter så blev han hemma måndag och tisdag istället, för att jag fick maginfluensan. Så nu håller vi tummarna så att David kan vara hemma på fredag i stället :) . Nähä, nu måste vi göra oss i ordning om vi ska komma i tid.

Inga kommentarer: