2009-11-24

Vardags fix och vardags lyx

Kollade hur det ser ut här hos oss. Det är stökigt och börjar bli smutsigt. Så blir det när bara en får röra dammsugaren och bara en får tömma diskmaskinen. Theodor drar ut sina leksaker i hela huset så det gör att vårat hus åtminstone ser bebott ut,även om jag tycker att det är stökigt. Och det är ju 1a advent på söndag så i helgen ska det städas och vi måste tömma våra stuprännor och räfsa löv också. Vi gör det vi hinner :) Imorgon så ska jag följa med en väninna på reumatikerförbundets träff,vi ska visst göra pärlsmycken i Värnamo,intressant. Så imorgon på kvällen blir David hemma med Theodor så får de ha lite kvällsmys de två. Just nu väntar jag på att Theodor ska somna så att han inte är så gnällig sen. Väntar också på att David ska komma hem på lunch,vi ska äta tillsammans idag. Lyx. Senare i eftermiddag ska jag och Theodor åka och handla lite i Värnamo. Innan jag åker hem till oss igen så ska jag ge Daniel en spruta i magen. Sen väl hemma blir det till att säga god natt till Theodor och hej till de desperata hemmafruarna på kanal 5. Det ni, jag har ett fullspäckat schema :)

Inga kommentarer: