2009-11-23

Urk :S

Fy,det måste vara det här vädret som gör att man går omkring och är helt slut hela dagarna. Känns ju som om man aldrig vaknar. När Theodor vaknar på morgonen så är det så mörkt så jag brukar tro att det är mitt i natten och försöker knuffa på David för att få honom att fixa välling. Sen kollar jag på klockan eftersom David inte ligger där, och då är den allt som oftast efter 8. Fattar inte varför det måste regna HELA tiden?! Vi hade en dag förra veckan med sol,varför njöt jag inte av den dagen då? Vi har knappt varit ute något heller med Theodor,vilket ju märks på hans energinivå. Hur som helst längtar jag tills bebisen kommer så vi kan börja gå ut och gå igen. Med vår nya vagn :) Som det är nu så får jag inte gå ut och gå och jag får inte lyfta eller gå i trappor, pga mina foglossningar,så ni som undrat varför stackars David gör så mycket för mig så är det därför. Han är så illa tvungen :) Nu väntar jag på att David ska bli klar så att vi kan åka hem från Duvgatan, ska hem och lata mig resten av kvällen <3

Inga kommentarer: