2009-11-09

Vad sjutton?!

Mådde fin fint igår hela dagen. Vaknar med Theodor vid 2 tiden och mår fortfarande bra. Fixar en flaska välling till lilleman allt är frid och fröjd. Men när jag lägger mig för att sova vidare börjar jag må illa och få ont i magen. Typiskt tänker jag,ska jag ha ont i magen halva natten. Går upp och vandrar omkring lite, börjar frysa så jag lägger mig igen. Vaknar en timme senare och då är det full panik, får rusa på toaletten och upp kom allt jag åt igår. Så jag fick snällt sova vidare på soffan, onödigt att smitta ner David och Theodor känner jag. Nu har jag varit upp igen, och jag har sagt till David att han får stanna hemma idag för att ta hand om Theodor. Det fixar inte jag idag. Jag är verkligen ALDRIG magsjuk. Flera år sen jag var det sist. Jag fick hjärnskakning när jag gick i 4an efter det har jag kräkts en gång: på min möhippa. Så varför åker jag på det nu då? Är det för att plåga mig? I vilket fall som helst så ska jag försöka sova en stund innan det drar igång full rulle här hemma.

Inga kommentarer: