2008-10-24

Såå trött

Theodor har börjat med att han vaknar efter ca 30 minuter när man lagt honom på kvällen runt åtta-tiden, sen ska han busa och gorma innan han somnar om igen. Så nu är klockan 23.30 och Theodor somnade för 30 minuter sen. Inte mycket till egen tid här inte, full rulle hela dagarna och kvällarna. =) Men han är ju så söt. Han har en blick som kommer att göra att man smälter när man säger åt honom något. Säger jag Nej eller ajaj för att han drar i gardinerna eller hänger i kökslådorna så kollar han på mig och jag kan inte annat än att smälta. Älskar min son trots att han underhåller oss dagarna i ända så man blir tröttare än man någonsin varit i sitt liv, får väl hoppas att det är någon sorts fas han är i nu så att det blir bättre med sömnen för oss alla. =) Nähä, nu ska jag sova!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilar han något mitt på dagen, isåfall dra ner på det så får ni en tröttare liten kille på kvällen.

Frida sa...

Tack, men han är ju jätetrött på kvällen han sover sista tuppluren vid 15-16 sen så vill vi ju lägga honom vid 20, men då sover han ju bara 30 minuter, han är trött,jätte-trött men vill inte sova. Vi försöker busa med honom massor för att trötta ut honom på kvällarna också, men som sagt det funkar inte.
Skriv gärna vilka ni är som lämnar kommentarer. =)

Anonym sa...

Så höll min dotter också på och det visade sig vara b-vitaminbrist och urinvägsinfektion. Och sånt måste behandlas med medicin annars slutar det inte.

Frida sa...

Tack, ska ringa till BVC och fråga dem. =)