2008-10-30

Promenad i kylan

Idag så gick kunde uträtta lite ärenden och ändå få en härlig promenad. Det gör inget att det var kyligt ute, det är ju bara uppfriskande tycker jag så det var skönt att komma ut. Pricken skötte sig ganska så bra med tanke på att vi oftast går där vi inte möter så mycket folk. Han skällde på några stimmiga tjejer utanför affären och på någon byggnadsarbetare som han knappt såg. Men annars så gick han fint i kopplet och var ganska så lugn, det märks att han börjar bli äldre...

Ska och kolla på vårat jag, Theodor, pappa och Pricken på en promenad i kylan. Vi gick till banken och ICA så att jag hus idag, ser jag fram mot. =)

Tycker att det är trist att läsa endel kommentarer där man inte gör annat än letar efter fel och brister på mig och vad jag skriver som man kan vända till något negativt om mig. Som Ni som läser och sen kommenterar med att jaha, det kan du göra med din släkt och det kan du göra med dem, men Davids familj då? Det ska ni veta att jag är den som tjatar om att vi SKA hitta på saker med Davids familj, att han sen väljer att inte hälsa på så ofta osv är HANS val INTE mitt.Och jag har slutat tjata för vill han inte så ska inte jag tvinga honom heller. Så det ska ni ha klart för er ni som vill klaga på mig att det är inte alltid är mitt "fel", kanske finns andra anledningar helt enkelt, men ni vill kanske inte tro på det för det är ju kanske enklare att skylla på mig än att tro det om David. Ja,ja sånt är livet.

Nähä, nu ska jag byta en bajsblöja känner jag... Han springer runt i gå-stolen och jag kände en doft svepa förbi. =)

PS. Skriv under era kommentarer med namn är ni snälla, om ni nu står för era åsikter. =) DS.

2 kommentarer:

LIB sa...

hej! jag kan knappt se texten på det här inlägget snyft. visst ser du att det är jag som kommenterar, även om jag inte skriver namn? fast jag kan skriva det oxå. kramiz lise

Frida sa...

Jag ändrar genast färg. Så konstigt för när andra läser min blogg så ser den helt annorlunda ut än när jag själv ser den... konstigt. Jag menade bara dem som skriver anonyma kommentarer. =)