2010-08-19

Här är det full fräs

för den här familjen. Igår var jag på Chapparall med barnen, mammas barn från sommarverksamheten skulle dit så vi följde med. Vi hade trevligt och Theodor kollade på Lucky Luke showen och vanliga showen, indiandansen och så åkte han tåget. Han älskar allt pangande och lever sig in i showerna, men jag var inte med inne och kollade på Lucky Luke så han kom ut innan den slutade för att han saknade mamma.
Han fick sig ännu mera skott till pistolen och ett hölster och sen köpte jag honom ett gevär också. Enda tråkiga var att Theodor fick ett getingstick på tummen, han blev såklart lite ledsen men det gick över fort. Det var enormt mycket getingar där och tycker inte man gjorde annat än att undvika de där jäklarna... Hatar verkligen getingar!
Idag ska jag till Jönköping och A6an för att försöka hitta skor till mig själv och Theodor eftersom vi ska på bröllop både denna lördagen och nästa. Denna lördagen så gifter sig min goda väninna Anna-Karin och helgen efter gifter sig min svägerska Anna-Karin, vi tar bara med oss Jen nu på lördag så får Theodor leka med morfar hela lördagen istället. Kanske ska jag köpa mig lite hårfärg också så jag inte ser alltför trist ut i håret...
Nähä, nu gnäller Jen som tagit sig en rejäl sovmorgon. Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: