2010-08-26

Mycket onödig fakta om mig då

Lånade denna från en annan blogg som jag följer ( ljusenimittliv), Tack Monica! =D
Du heter: Frida
Smeknamn: Mamma, Fidelin,Syrran, Fritz... Kärt barn har många namn ni vet...
Låt, som när du är ledsen, sörjer till: Ingen speciell tror jag...
Beroende av: Choklad och Pepsi
Vad tror folk om dig: att jag är lat och elak
Stämmer det?: Nej
Vad får du oftast komplimanger för: sist var för att jag var en bra syster =)
Hur imponerar man på dig: Gör något oväntat
Brukar du skratta för dig själv: Ja det händer nog ganska ofta...
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Okej men inte madrassen onödigt att flytta den fram och tillbaka om det är ok för dig?
Var bor du: Nissafors
Trivs du där: Nja, sådär
Hur svarar du i mobilen:Ja eller ja det är Frida
Vem ringde du senast: David <3
Vad sa den du senast pratade i telefon med: (med ironi i rösten) Dricker du på dagarna eller? (Haha, pratade med David om något jag sagt i natt till honom)
Antal timmar sömn inatt: Tror ca 6 tim
Sov du ensam: Nej med David och så småningom med Theodor också
Brukar du komma i tid: Nja, inte alla gånger kanske... är tidsoptimist
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och grått
Vad tycker du om fötter: What?! usch...
Vad saknar du: Mer tid!
Hade du en bra kväll igår: Ja
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00-01.00
Är du blyg: Lite
Sysslar du med någon idrott: Ehhh... Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkast: Ja även om det kanske inte är så uppenbart alla gånger...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmmm...??Vet faktiskt inte...
Är du nöjd med ditt liv: Finns saker att förbättra...
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du imorgon: Ska vara hemma med mina barn då David ska spela match och sen ska här packas för bröllop på lördag.
Vad är det värsta du vet: Folk som ljuger
Har du bra vänner och äkta vänskap:Inga gamla vänner, `bara´ några nya, de flesta försvann när barnen kom...
Vad är det finaste du fått: Min familj!
En speciell dag du minns: De dagarna jag blev mamma till mina små <3 Dagne jag gifte mig
Du samlar på: Änglar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min mamma
När grät du senast: Igår när jag tittade på ngt ledsamt på TV
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala bort lite lån...
Vill du gifta dig: Jag är redan gift
Vill du ha barn: Ja, jag har ju redan två =)
Är du musikalisk: Nej inte speciellt
Vad dricker du helt när du är törstig: Pepsi
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du någon gång gråtit dig till söms: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Totalt onödigt med fakta? : Mycket!

1 kommentar:

Jejje sa...

kul att få veta lite:))-kaffe är viktigt för mig med på morgonen/ha en bra dag/kram