2010-08-26

kära nån vad

dagarna rullar på här alltså!
I lördags var vi på ett bröllop jag, David och Jen i Kulltorp. Det var ett jättefint bröllop och brudparet var så fina så. Och på lördag så ska vi på nästa bröllop, då gifter sig Davids lillasyster i Kristianstad. Vi tänkte packa bilen färdigt på fredag så behöver vi bara sätta oss i bilen efter frukosten och åka ganska så tidigt. Vi tänkte kolla in Kristianstad när vi ändå är där. Varken jag eller David har varit där innan så det blir kul med en liten utflykt. Och vi åker hem på kvällen eftersom David spelar match på söndagen och eventuellt spelar han på fredagen också, så blir det när han spelar i både A -och B-laget. Men han har roligt i alla fall och det är väl viktigast. Är det inte allt för dåligt väder på söndagen så åker vi nog ut till Bor och kollar.
Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad med barnen om vädret fortsätter att vara okej. Och Theodor inte tjurar ihop här snart, han har nog vaknat på fel sida idag...
Nähä, dags att fortsätta göra lite nytta här. Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

jenny sa...

Hej, titta gärna in och tävla i min tävling som pågår i dagarna fyra - en varje dag http://jennyn.se/2010/august/tavling-i-samarbete-med-studio-nele.html

Kram Jenny

Jejje sa...

oj,vad ni är på bröllop,va kul....-ha en trevlig helg/kram