2010-08-11

Nu har jag

varit in till stan och köpt regnställ till Theodor. Det blev ett blått ställ från Didriksson som jag hittade på TeamSportia, de var ju inte så farligt dyra ändå, jag trodde att de skulle kosta 500-600 kronor men det kostade 399. Fast det är klart själv har jag nog inte betalat 200 kronor ens... Ja,ja på bilden nedan syns det regnstället jag köpte honom. Måste t5illägga att detta ändå inte var dyraste regnstället i Värnamo, Åhlens regnställ fick man köpa jacka för sig och byxa för sig och jackan kostade 349 och byxan 249! Inte ens ett känt märke ju... Dyrt!



Till Jen köpte jag en turkos overall i regntåligt tyg, på Lindex för 249 kronor (jag letade efter en bild på deras sida men hittade den inte). Hon behöver regnkläder hon med eftersom hon är så nyfiken och hänger ut i vagnen för att se vad som händer och då skyddar inget regnskydd till vagnen alls.

Just nu sover Jen och Theodor ligger i våran säng och kollar på Grodan Boll, hans nya favoritfilm som han fick av morfar i förrgår. Tror han hunnit se filmen säker 50 gånger sedan dess =) (Kanske inte riktigt så många gånger för vi gör ju annat än kollar på film såklart)

Idag blir en lugn dag hemma känns det som. David har träning ikväll och jag hoppas nästan det regnar senare så vi kan gå ut och testa de nya regkläderna.

Inga kommentarer: