2008-11-01

AllHelgona helgen

Igår var David hemma med Theodor så åkte jag med mamma och pappa till Ge-Kås i Ullared. Handlade lite kläder åt mig själv och en del julklappar. Var kul att få köpa julklappar för första gången åt Theodor, men kära nån vad folk det var där igår!!! Helt galet! Endel kvinnor betedde sig som att kläderna skulle ta slut om dem inte hann kolla, så dem slängde sig fram och armbågade sig genom folkmassorna. Jag var tvungen att tala om för en gubbe att det inte hjälper att han knuffar på mig med kundvagnen för jag skulle ändå inte komma fram snabbare. Nej, nu får det dröja innan jag åker dit igen.
I dag ska jag, David och Theodro vara hemma hos mina föräldrar som har bjudit dit oss på mat, de är helt ensamma i helgen. Simon är i Eksjö och Daniel har åkt till en kompis i Skara och de ville inte vara själva. Imorgon ska vi åka till Värnamo så att vi kan tända ett ljus på Davids farmors grav och så ska vi handla på nyöppnade City Gross. I övrigt så händer inte så mycket annat i helgen.

2 kommentarer:

LIB sa...

hej! visst var det på höstlovet jag åkte till ullared för första gången oxå när det var så mycket folk? usch panik. jag vill gärna handla där men inte när det är så trångt. kram!

Frida sa...

Jag tror att det var då vi var dit för första gången. Jag gillar att åka dit och handla i vanliga fall, men det får som sagt gärna vara färre folk där då.... =)