2010-03-16

Blandad kompott för denna veckan


Det denna veckan har att erbjuda är följande: idag blir det lite som det blir, David ska börja träna för Kulltorp igen eftersom jag sagt att han ska det. Han började träna i Nissafors när vi flyttade hit men de som spelar här är gnälliga och verkar inte göra annat än att bråka med varandra, sen ska de spela i Jönköpingsserien och det skulle innebära låånga resor. Inte så kul med andra ord, så jag tyckte att han kan gå tillbaka till Kulltorp där han trivdes och vill spela. Jag får väl offra mig lite för att David ska vara lycklig. Och vad gör man inte för sin man?
Imorgon får vi se vad som händer, det har vi inte bestämt än.
på torsdagska jag med Theodor till barnmottagningen i Värnamo främst för att de ska kunna avskriva den misstänkta astman. Men också för att han har problem med magen, han jämt förstoppad och vi medicinerar för fullt och han är ändå hård. Men nu ska de ta prover för att utesluta en massa annat först innan vi går vidare. Hoppas bara att vi får en bra läkare...
På fredag hoppas jag att vi kan träffa en väninna så Theodor får leka av sig lite, vore trevligt.
På lördag måste jag provbaka inför dopet och göra smörgåstårtan som vi ska ha på dopet för att se vad som blir bästa kombinationen. Och sist så har vi söndag och den dagen är än så länge inte planerad, vad jag vet... Jag vill i alla fall hinna med att gå någon promenad de här dagarna, så länge vi har så här vackra och soliga dagar. Underbart väder när solen skiner, det stämmer verkligen :Sol ute, sol inne i varje sinne. Kanske är det inte så dumt med vår ändå...

Igår blev lilltjejen 2 månader och i söndags så blev Theodor 23 månader =)

Nu blir det "I drömmarnas trädgård", Theodors favoritprogram. Sen lunch.

Inga kommentarer: