2010-03-30

Stressad!!!!

Har såå mycket som ska hinnas med innan helgen! Handla för att det är påsk, handla till dopet och handla till barnkalaset. Samtidigt så behöver jag tvätta undan från tvättstugan eftersom jag och Theodor börjar få tomt i våra garderober (att det bara är våra kläder förklarar jag med att vi två använder mest svarta och gråa kläder,alltså tvättas det inte förens en maskin blir full) Sen behöver jag städa, alltså plocka undan så det inte ser så stökigt ut och torka golven. Och baka!! Samtidigt ska jag hinna ta hand om mina små troll också =)
Vi får dessutom väldigt trevligt besök av våra goda vänner från Emmaboda, tur att de vet hur det är när man har två småbarn så de tar inte illa upp om det är 'lite skit i hörnen' =) Det blir några trevliga dagar tillsammans. Sen så kommer min äldsta bror med familj ner på fredag, de stannar i en vecka ungefär så det blir en hektisk vecka för att hinna träffas och låta barnen få hitta på något roligt med. Saknar dem såå...

Jag kan berätta att Jen, snart 3 månader, kan skratta (även om hon är svårflörtad) och rikta in sig på leksakerna i babysittern så hon kan slå till dem och följer med blicken. =) Mammas duktiga lilla tjej! *stolt* Hon är nog inne i en sån där tillväxtperiod för hon äter konstant känns det som, men hon sover bra då kan det gå ca 4-5 tmmar mellan målen. Men Theodor väcker mig på nätterna när han kommer in till oss och det brukar vara ungefär en timme efter att Jen varit vaken så jag får inte så jättemycket sömn ändå...

Nu ska jag strax kolla på Världens kanske sämsta pojkvän...ever! Sen soovaaa!

Inga kommentarer: