2010-03-17

uttråkad till tusen

Fy vad tråkigt jag har. Det har jag alltid på förmiddagen, tar sån tid allting när jag måste amma. Det är verkligen inte min grej alls... Men jag får väl stå ut ett tag till. Nu i eftermiddag så ska jag ut med barnen på promenad, min pappa ska komma hit och följa med. Trevligt med sällskap men också för Theodors skull, han gillar ju att gå själv och vill gärna inte gå där jag går, så då kommer supermorfar till undsättning. Men det blir ju en "win, win situation" Jag får sällskap, pappa kommer ut på en promenad och Theodor tycker att det är roligt att morfar är med. Enda minuset för dagen är att det inte skiner någon sol idag, det hade ju varit trevligt med sol, men det är ju i alla fall plusgrader. Man kan väl inte få allt antar jag...
Så snart jag ammat klart för stunden så är det lunchdags. Allt på samma gång...

1 kommentar:

Monica sa...

haha häftigt att vi lyckas klä våra barn likadant oxå :D
I torsdags när jag vägde lillan så vägde hon 3600 gram, o i den klänningen har hon strl 50.. Så allt 56 är fortfarande förstort här hemma.. Tråkigt då vi har mkt kläder i den storleken..
Vad väger Jen?
Kram