2010-03-25

Brutalt!!!

Jag vill börja med att varna för att se detta filmklippet från Aftonbladetshemsida, det är riktigt brutala bilder på hur ett litet barn på 11 månader blir misshandlad av en kvinna 50+, en nanny.
Här är länken för dig som klarar av att se detta: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab

Jag kollade på klippet och jag mår riktigt,riktigt illa! Hur kan man göra så?! Detta stackars lilla barn som inte kan tala för sig får genomgå en riktig misshandel av en fullvuxen (övervuxen) kvinna som slår honom helt oprovocerat! Barnet sitter stilla på golvet och tittar på TV när nannyn kommer och slår honom i bakhuvudet! Pojken gömmer sig i ett hörn,förmodligen för att komma undan denna hemska kvinnan då hon kommer och lyfter honom i ena armen. Ja,fy fan rent ut sagt. Det finns så hemska människor i denna värld! Hade jag sett någon göra så mot ett av mina barn hade jag nog inte ringt polisen INNAN jag var färdig med kvinnan. För mina barns skull skulle jag till och med mörda om jag vore tvungen,ingen rör dem ostraffat.

2 kommentarer:

monica sa...

Hej vännen! detta är min nya bloggadress =) Kram Monica ( Theodorsmamma )

LIB sa...

usch jag kan inte tänka mig att se det. kunde inte ens läsa färdigt det du skrev. men jag är glad att folk reagerar!