2010-05-26

Onsdag morgon

och när vi vaknade för en timme sedan så sken solen på en klart blå himmel, men n u när jag tittar ut så har molnen börjat samlas runt Nissafors. Typiskt. Men jag ska försöka att komma ut med barnen lite idag i alla fall, gå till lekplatesen så Theodor får gräva lite. Kanske skulle man investera i en sandlåda här hemma också eftersom Theodor älskar att gräva... Får undersöka vad det skulle kosta.
I eftermiddag så ska jag till läkaren på vårdcentralen, igen. För de som känner mig väl vet att jag har problem med ryggont och värk överallt i kroppen, jag har sökt hjälp hos olika läkare i ungefär 7 år nu, men jag får mest bara nya tabletter som ändå inte hjälper fullt ut och gör att jag får ont i magen i stället. Man kan inte få allt antar jag. Men nu ger jag mig inte jag vill få en ordentlig utredning till varför jag har så ont, så detta är Gnosjö vårdcentrals sista chans sen byter jag ställe. Känner mig inte allt för hoppfull idag...
I måndags så gick vi ner till Lillsjön här i Nissafors så Theodor fick fiska för första gången, vi fick upp en liten aborre (som vi så klart släppte i igen)så nu har han sett att det faktiskt finns fiskar i sjön.
I helgen ska jag åka och kolla på Brolle utanför Värnamo tillsammans med mamma. Det är mamma och pappa som bjuder mig på detta. Ser verkligen fram mot detta, ska bli så kul. Men detta innebär också att David ska ta hand om barnen själv vid läggningen, det kommer säkert att gå bra.
Nähä, dags att fortsätta med vardagsbestyren nu kanske...

Inga kommentarer: