2008-07-09

Kommande födelsedagar

Jag sitter och funderar vad jag ska hitta på för födelsedagspresenter framöver. Mamma fyller år på lördag, men hon fick sin present innan hon åkte på semester, hon fick ett kort på Theodor som jag sen köpte en ram som hon ville ha till. Men vad ska jag hitta på till min pappa? Både han och Davids pappa fyller år den 16 juli så jag behöver ju något till båda två... Sen fyller ju min äldsta bror år den 19 juli, vad kan man köpa åt honom då? Jag kommer ju mig ingenstans heller för att kolla för tiden räcker inte riktigt till. Får väl se vad vi kan hinna till helgen jag och David.

På fredag ska jag köra Simon till stationen i Värnamo på morgonen, han ska tillbaka till Eksjö för att sitta i vakten. Sen när jag lämnat honom så ska jag till optikern för att hämta mina nya glasögon, ska bli skönt för de här linserna skaver lite. Jag hade fått så pass försämrad syn så att jag inte kan köra bil med mina gamla glasögon på.

Idag ska vi hem till Daniel, Jennie och Lovis, jag och Theodor. Vi ska ta en fika och sitta och prata lite, tror att en väninna till Jennie skulle komma också hon fick en pojke en vecka efter mig. Ska bli trevligt.

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor.

1 kommentar:

LIB sa...

Patrik blir nog inte ledsen ifall du inte köper nåt men jag förstår ju om du vill... själv har jag köpt något Cash-relaterat i DVD-format...