2008-07-15

Nöjd

Jag känne rmig på gott humör och så nöjd och tillfreds med allt idag. Kan bero på att jag har fått prata av mig med en av mina kusiner (sussie), det var verkligen längesen vi pratade hon och jag. Jag hoppas att vi kan träffas snart, Sussie och Leena kanske ska komma ner och hälsa på men jag och mamma har pratat om att spara pengar och åka upp till vintern hon,jag och Theodor. Hur som helst så saknar jag min kusin och hennes två jättesöta söner (de är inte så små längre, jag känner mig gammal) .
Idag komme rmina föräldrar hem,äntligen. Har saknat dem väldigt mycket de här veckorna. De kommer hit direkt från flyget så ska jag bjuda på mat, blir norrländsk mat: dopp-i-kopp och så ska jag baka till en efterrätt sen.
Jag har i stort sett bestämt mig för att börja plugga nästa höst, kan ju som sagt inte jobba kvar där jag är nu, inte med denna rdåliga ryggen... Vill ju fortfarande vara i vården dock.
Nähä, nu gråter lilleman, bäst att ta hand om honom innan han blir otröstlig. :)

1 kommentar:

Sara sa...

Nu har jag också hittat hit till din blogg, kul ! Hoppas allt är bra med er . :)