2008-07-03

Varmt varmt

Idag har det varit varmt, 30 grader! Nästan lite för varmt, hade räckt med 25 grader. Theodor är en liten klängapa som bara vill vara i famnen hela tiden, lite jobbigt i denna värmen, man är ju nog klibbig ändå.
Jag har så ont i min stackars rygg, har fått en inflammation i en kota i svanken och börjar få det i en kota mellan skulderbladen och jag får bara ta Panodil mot värken, funkar inte. Känner att jag kanske ska sluta amma, Theodor vill ändå inte äta, han vill bara ha flaskan för då får han mat snabbare och behöver inte kämpa så, jag tycker bara att jag blir stressad av amningen också när han inte vill äta. Sen är han ju tung också, sist vi vägde honom vägde han ju dryga 6,5 kilo och det är ju nästan en månad sen nu.
Jag är så trött idag, klockan sju vaknade både jag och Theodor av att det dånade som bara den ute. Jag stiger upp och kollar ut genom köksfönstret, vad ser jag om inte att en av våra grannar klipper gräsmattan med en sån där gräsklippare som man använder på jättestora ytor! Vem klipper med en sån då?! Klockan sju på morgonen?! I ett bostadsområde?! F*n vad arg jag var...
Nu ska jag ta hand om min lilla son som ropar i sovrummet.

1 kommentar:

LIB sa...

jösses det verkar vara livat i kvarteret där ni bor! gräsklippare och vovvar. Fast här körde grannen klipparn kl 23.30 en kväll.. Han trodde att vi inte var hemma. Iofs gjorde det inget för barnen vaknade inte.