2008-07-01

Gårdagen

I går var Theodor verkligen trött, han var vaken ca 1,5 timme, på HELA dagen! Åt väl 4 gånger allt som allt, jag passade på att städa upp i köket under tiden som han sov och tvättade lite och lagade mat till David. Ganska skönt när han sover, men det är ju inte roligt om han sover för mycket.
I dag drar vi till Gbg, mamma åker ju idag. Kommer verkligen att sakna henne, tur att två veckor går fort. Jag och min lillebror ska köra henne vid ett tiden, Theodor ska ju såklart också följa med och vinka av henne.
Den 14 juli är nästa gång vi ska på BVC för at mäta och väga Theodor, känns som att vi varit och kollat honom så lite... Han ska få sina första vaccinationssprutor också den 14e, usch gillar det inte. Men han måste ju få dem, David ska följa med som stöd åt mig men han är lika spruträdd som jag om inte värre...
Nu vaknade lilleman. Får skriva mer en annan gång.

Inga kommentarer: