2008-07-25

Massa förberedelser på G.

Har egentligen fullt upp idag och borde inte sitta här, men behövde en paus. Idag ska jag tvätta upp alla kläder, städa, baka, handla och så ska vi till Kyrkans Hus och städa och ställa iordning till dopet. Jag har i alla fall hunnit börja här hemma, måste ju städa dels för att en av mina bästa kompisar som kommer på dopet ska sova över här i helgen plus att vi åker ju på semester på måndag och då är det ju skönt om det är städat och klart. Någonstans i all denna röran ska jag hinna att ta hand om lilla Theodor också, men han går ju alltid först såklart. :)
På dopet har vi räknat med att ca 40 personer ska komma, vi ändrade från hemmadop till att ha det i kyrkans Hus eftersom man inte kan lita på vädret och oavsett om solen skiner eller om det ösregnar så kan vi inte vara ute i trädgården. Men det blir nog bra...
Nähä, nu ska jag fortsätta så att jag hinner med något idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fritz kan du inte hitta mindre äckliga färger???