2008-09-10

Ullared och shopping

Igår var jag,mamma & pappa i Ullared på GeKås. David fick ta en pappadag och vara med Theodor hela dagen, mysigt tyckte han.

Som vanligt när man ska till Ullared så handlar man ju i mängder, men skillnaden nu från alla andra gånger var att jag inte handlade så mycket åt mig eller till David, det mesta var till Theodor. Kläder,ytterkläder, tvättlappar,våtservetter, ja ni förstår vart jag vill komma... Men det bästa jag köpte till Theodor var ändå en gå-stol, vi satte honom i den och han älskade leksakerna som fanns framför men han blev arg efter ett tag när dem inte ville göra så som han ville. Men men, idag så har han sparkat en massa iden så att han åtminstone kan gå baklänges med den, roligt tyckte lilleman. Lyckat, tyckte jag och David.

Det var skönt att komma hemifrån men jag trivs ändå bäst hemma tillsammans med min lilla son, han lyser som en sol när man pratar med honom och det värmer verkligen...

Här kommer en bild på Theodor i sin gå-stol.

Inga kommentarer: