2008-08-25

Varit på BVC

Idag har vi varit på ett extra besök på BVC jag och Theodor. Detta för att han har så mycket eksem och jag tycker att vi smörjer och smörjer hela tiden med Mildison och med Locobase, ändå är han jättetorr överallt, stackarn. Men nu fick vi tid till en barnläkare som vi ska till på torsdag klockan tre, jag hoppas att hon kan hjälpa oss.
Nu väger lilleman så mycket som 9150 g och är 68 cm lång. Huvudomfånget är 43 cm. Han växer precis som han ska och kurvan går fortfarande uppåt, bvcsköterskan sa att det märktes att han är en glad och mätt kille. =) Vi ska även börja byta ut ett mål ersättning till ett mål banangröt, (jag hade börjat lite smått med det) detta på kvällen innan han får sista nattmålet med ersättning.
Nu ligger han i sin säng och pratar argt med sin "Gose", bäst att jag tar hand om honom nu innan det blir alldeles för argt. =)

Inga kommentarer: