2008-11-20

Fika & tjejsnack hela dagen lång

Träffade en kompis idag, vi satt och fikade och pratade tjejsnack precis hela dagen. Det var trevligt och våra pojkar fick "leka" lite med. Med leka så menar jag att ta sakerna de har i händerna från varandra, och Theodor skrek så kompisen blev lite ställd,men han var ju så glad att se honom. =) Kul att se dem växa upp,jämngamla och nästan jämnstora pojkar. Jag hoppas att de kommer bli bra kompisar de där två, hade varit kul.
Theodor har lärt sig en ny sak (19/11) han kan göra "indianljud" (vet inte vad jag ska kalla det annars) Lättast om han hoppar i gåstolen för då behöver man ju knappt röra på armen, latmasken. Annars så rullar vårat lugna familjeliv bara på i sakta mak (när jag inte har planerat in något då vill säga), lugnt,skönt och harmoniskt. Jag njuter av varje sekund av värmen från min perfekta familj. Mysigt att känna sig behövd, älskad och att jag måste vara med för att länka samman oss till en familj.
Jag känner mig så lyckligt lottad som har David. Han är verkligen min bästa vän som alltid finns där för mig och som kan hålla om mig när jag fryser eller är ledsen, som alltid kan muntra upp mig med ett fånigt skämt, eller ger mig en fotmassage när jag behöver det. Som jag brukar säga: Han är mitt ALLT. Kan det bli bättre än så? Klart det kan, han gav mig en son som jag hoppas på blir en lika bra kille som sin pappa. Snäll och omtänksam.
Nu ska jag lägga mig och sova tills min son vaknar och vill ha välling, hoppas att jag får sova riktigt gott i natt utan mardrömmar. Har haft mardrömmar hela veckan. Nu är klockan 00.10, dags att sova.

1 kommentar:

LIB sa...

haha jag förstod direkt vad du menade när du skrev indianljud. ja vad säger man annars. slå handen framför munnen medan man gör ljud. lite långt.. kram kram