2008-11-06

Mår pyton

Jag mår verkligen inte bra idag. Ska ju på läkarundersökning i morgon så jag måste vara fastande idag, heelaa dagen. Jag mår både illa och blir på dåligt humör när jag inte äter. Men ibland har man ju inget annat val... Hoppas bara att undersökningen går snabbt så att jag kan äta på en gång efteråt. Pappa ska följa med mig till läkaren i fall han måste köra hem för det stod i mina papper att de kan behöva ge en smärtstillande eller lugnande och då får man inte köra bil. Min mamma ska ju ta hand om Theodor under tiden och nu i natt, kan vara skönt att bara tänka på sig själv nu när man mår kasst. Men jag kommer att sakna honom...

Senare samma dag...


Hungrig!!! Jag vill så gärna äta något nu! Har varit nära att stoppa in ett kex eller ett rån i munnen nu några gånger, tur att jag kommit på att jag inte fick äta.

Nyss så var elektrikern här och fixade våran värme, äntligen!!! Trevlig kille som kom hit och han lyssnade på mig när jag sa hur jag upplevde felet på fläkten, mycket proffessionellt av honom. =) Nu är det i alla fall härligt varmt och gott hos oss. Sååå skönt. Kanske skulle läsa en bok ikväll när Theodor inte är hemma, eller så kollar jag på en film. Anledningen till att jag skriver att "jag" ska göra är för att David ska vara hos mina föräldrar med Theodor tills min mamma kommer hem från jobbet i kväll.

Nähä, nu kanske jag skulle ta och dricka något. Glömt att skriva det men efetr första medicineringen idag så skulle man få i sig MINST 3 liter vätska, jag som kanske dricker 1 liter om dagen om man har tur... Sen efter den 2:a medicineringen så ska jga dricka, och lyssna nu noga MINST 3 liter till! Hur f*n ska det gå till?? Jag försöker att dricka lite då och då men jag mår bara illa för att jag dricker när jag inte är törstig. Efter mitt läkarbesök ska jag nog njuta av något fett och onyttigt så att jag blir mätt snabbt. =)

Här kommer en bild på min, som vanligt, ur-söta son.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Medicineras en hel dag på fastande mage dessutom, för att undersökas i en hel timme? Är det något allvarligt du ska undersökas för?

Frida sa...

Nej inget allvarligt, vad jag vet i af. Jag har problem med magen så det ska luskas i vad det är för fel.

Sara sa...

Hoppas din undersökning gått bra ! GRATTIS på namnsdagen till Theodor idag ! =)