2008-11-17

Mycket att göra,jämt

Jag har alltid något inplanerat när någon frågar om vi ska hitta på något. Som imorgon, en kompis frågade om vi inte kunde ta en fika och gå på promenad tillsammans, kan inte. Först så ska jag med Theodor till tandläkaren på morgonen, sen ska vi på banken och fixa lite försäkringar, på kvällen sen så ska jag och Theodor till Kyrkans Hus för pysselkväll för att pyssla och äta god mat och umgås. Allt på samma dag. Jag är kass på att planera vettigt... Resten av veckan har jag nog inte planerat in något, än.

Idag så har vi varit på Vuxen & Barn och där gjorde vi ett avtryck av Theodors hand (fick försöka MÅNGA gånger innan det lyckades,en liten kille ville krama i degen).

På lördag ska vi kanske åka till Jönköping och shoppa lite, får se om man hittar något som man vill ha...

Nähä, en liten en kallar på min uppmärksamhet nu så det är väl bäst att sätta sig på golvet och underhålla honom lite. =)

1 kommentar:

Sara sa...

Tack för dina fina ord ! De värmer .