2008-11-15

Lovis och Theodor

Idag så har vi varit hemma hos mina föräldrar eftersom jag skulle få lära mig att göra Pite palt (INTE blodpalt!) och äta såklart. Då var Daniel där med sin supersöta dotter Lovis, för henne så är det bara Theodor som gäller. Min mamma hade Theodor i knät på golvet och så kom Lovis och höll honom i händerna så stod dem och hoppade varpå Lovis utbister i stor glädje: Han lycklig dig! Hon menade att han blir lycklig när dem hoppade eftersom båda två kiknade av skratt. Lovis delade ut mängder av pussar till Theodor under hela dagen, och en hel del kramar också. Hon vet inte riktigt hur hon ska vara mot honom men hon kan utbrista ibland att hon ÄLSKAR Theodor. Så söt är hon. =)
Idag har Theodor lärt sig att vinka medvetet så nu ska alla vinka till honom så länge han vinkar, och han stirrar på dig tills du vinkar tillbaka. Annars så har han sovit en riktigt lång stund hemma hos mamma och dem för att sedan busa järnet hela kvällen tills han nu slutligen stupat i säng efter nattvällingen. =) Nu ska vi också ta lite helg jag och David och kolla på en film och äta budapestrulle, som David köpte åt oss idag för att fira att vi varit gifta i 2 år i veckan. Gulligt av honom. =)

2 kommentarer:

LIB sa...

vad roligt att kusinerna får träffas! önskar att våra barn kunde träffas oftare..

Frida sa...

Det önskar jag också...